مقالات علمی دمنوش نیوشا

چه طور اشتهایم را کم کنم؟| کاهش اشتهای کاذب در خانه

چه طور اشتهایم را کم کنم

چه طور اشتهایم را کم کنم؟| کاهش اشتهای کاذب در خانه

داشتن اشتهای کاذب و میل به غذا خوردن یکی از مهم ترین دلایل اضافه وزن و چاقی در افراد است. حالا چه طور اشتهایم را کم کنم؟ چگونه می‌توانم با کاهش اشتهای کاذب در خانه جلوی پرخوری را بگیرم و از چاقی جلوگیری کنم؟ جواب این سوالات را در ادامه این مقاله از وبلاگ تینوش به شما داده‌ایم. اگر مدام در خانه هوس چیزی را می‌کنید و نمی‌دانید چگونه جلوی این اشتها را بگیرید، در ادامه مقاله خوردنی های ضد اشتها را به شما یاد می‌دهیم که مسیر راحت‌تری برای کاهش وزن در پیش داشته باشید.

۵ ترفند ساده برای کاهش اشتهای کاذب

تغییر بعضی از عادات همیشگی می‌تواند به راحتی اشتهای شما را کاهش دهد و نیازی ندارید که کارهای عجیب و غریبی برای کاهش اشتهای کاذب انجام دهید. اگر مثل همیشه غذا نخورید یا در انتخاب رژیم غذایی خود آگاهانه‌تر برخورد کنید، خواهید دید که به مرور اشتهای شما متعادل‌تر می‌شود. در زیر ۶ راهکار برای کاهش اشتهای کاذب که به راحتی در خانه امکان پذیر است را به شما نشان می‌دهیم:

۱ ـ تنظیم ساعت غذا خوردن

تعیین زمان‌های ثابت برای صبحانه، ناهار و شام می‌تواند به شما کمک کند تا اشتهای غیرضروری را کاهش دهید. این کار باعث می‌شود که کمتر احساس گرسنگی کنید و به سراغ خوراکی‌های ناسالم نروید.

۲ ـ نوشیدن آب قبل از وعده‌های غذایی

قبل از هر وعده غذایی یک لیوان آب بنوشید. این کار حجم معده را پر می‌کند و باعث می‌شود که احساس سیری بیشتری در زمان غذا خوردن داشته باشید. اشتهای شما کمتر می‌شود و حجم غذای کمتری نسبت به همیشه می‌خورید. در کنار این ترفند، پیشنهاد می‌کنیم طرز تهیه بهترین دمنوش لاغری خانگی را یاد بگیرید و طبق دستورهای گفته شده مصرف کنید.

۳ ـ آهسته غذا خوردن

با تمرکز غذا بخورید و از تمام مراحل غذا لذت ببرید. مغز انسان نیاز دارد که پیام احساس سیری را دریافت کند. زمانی که شما خیلی سریع غذا می‌خورید، این پیام دیر به مغز ارسال می‌شود و دیرتر احساس سیری می‌کنید. پس با اشتهای کاذب به خوردن غذا ادامه می‌دهید!

۴ ـ غذا خوردن در ظروف کوچکتر

یکی از ترفندهای ساده برای جلوگیری از پرخوری  انتخاب ظروف کوچکتر است. مطالعات نشان داده که وقتی انسان از ظروف کوچکتری استفاده می‌کند، حجم غذای کمتری می‌خورد و زودتر احساس سیری می‌کند.

۵ ـ مصرف غذاهای پروتئینی

پروتئین مدت زمان بیشتری برای هضم در معده نیاز دارد. پس طبیعی است که با خوردن پروتئین برای مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید.غذاهایی مانند ماهی، گوشت سفید، تخم مرغ و لبنیات کم چرب، احساس سیری بیشتری ایجاد می‌کنند و اشتها را کمتر می‌کنند.

خرید دمنوش نیوشا برای کاهش اشتها

نوشیدنی‌ها یکی از راه‌های آسان و قابل دسترس برای کاهش اشتها هستند. دمنوش ‌های نیوشا کاملا گیاهی هستند و به روش ارگانیک کاشته می‌شوند. نوشیدن منظم دمنوش نیوشا برای کاهش اشتها به شما کمک می‌کند که اشتهای کاذب نداشته باشید و به میزان مورد نیاز بدنتان غذا بخورید. شرکت نیوشا نیک چندین پک لاغری طراحی کرده که در تمام آنهایی دمنوش هایی برای کاهش اشتها قرار دارد. شما می‌توانید انواع پک لاغری نیوشا را ببینید و متناسب با نیاز خود یکی را خریداری کنید. ما در فروشگاه تینوش انواع دمنوش های نیوشا را آماده فروش داریم. شما می‌توانید قبل از خرید دمنوش نیوشا و ثبت سفارش، از مشاوره رایگان ما کمک بگیرید و شرایط خود را بررسی کنید. بعد از آن، خرید دمنوش نیوشا برای کاهش اشتها را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *